Yeni Öğrenci Kayıtları 24-26 Ocak 2018 Tarihleri Arasındadır

2017-2018 Akademik Yılı Bahar Döneminde ilk kez kayıt yaptıracak öğrenci adaylarının 24-26 Ocak 2018 tarihleri arasında yapmaları gereken işlemler aşağıda sunulmaktadır;

1. Eğitim ücretinin ödenmesi,

2. Kesin kayıt evraklarının eğitim ücreti dekontu ile birlikte Öğrenci İşlerine Müdürlüğüne teslimi ve öğrenci numarası alımı,

3. Alınan öğrenci belgesi ve fotoğrafla birlikte Kütüphane Müdürlüğünden öğrenci kimliği alımı,

4. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörlüğünden e-posta adresi, kullanıcı adı ve şifre alımı, 

5. Lisansüstü danışmanlarla görüşme,

6. http://atacs.atilim.edu.tr adresinden ders seçiminin yapılması,

7. Ders kayıt işlemlerinin tamamlanarak seçilen derslerin danışmana onaylatılması.